pátek 31. května 2013


Včera večer jsem našla pavouka za postelí. To je hodnotná informace co? Každopádně ten malinkej tvoreček mě inspiroval k obrázku nahoře. Je to takový běžný obrázek ze života. Hodná pavoučí babička právě dovyprávěla pohádku a ukládá nás ke spánku. Dobrou noc!




Včerejší rozhovor, jehož smysl jsem nedávno vyhrabala nakreslenej na pauzáku ze školy. Ta samá situace, ale o tři roky později. A furt mě to baví. Dávat si sokoly k večeři je u nás ustálená tradice. Pro ty kdo netuší - řekněte si nahlas, že si dáte sokoly. A pak ještě jednou a ještě jednou... Stačí to vyslovit nepořádně a dojde vám to.





Pořád se k tomu nemám, protože na to zapomínám. Když jsme byli v botanický zahradě, tak jsem si odtud odnesla semínko jakého si jehličnanu, kterej má GIGANTICKÝ šišky. A právě z týhle šišky jsem vyklepala JEDINÝ semínko! Tak ho musim zasadit, než ho vyklepu z notýsku a ztratim.


Žádné komentáře:

Okomentovat