středa 22. dubna 2015

Takže slíbené fotky z pátku aneb modrý drak.
Akce se konala v rámci AFO v Olomouci. Byla exhibice, kdy plátna budou měsíc viset v Pevnosti poznání a pak se online vydraží. Veškerý výtěžek půjde na dobrou věc a to na speciální místnost v Pevnosti poznání, které bude sloužit autistickým dětem a dětem s poruchami soustředění. Kreslila jsem ve veliké společnosti Karla Cettla - paleontologa a vynikajícího kreslíře v jedné osobě, Nikkarina - autora epické ságy 130 Odyssea a Tomáše Kučerovského - architekta, co propadl komiksu. Téma bylo fakt vypečené: "Like Flash of Lightening"

Začínáme a já se izoluju sluchátkama.
Zřejmě hledám ten správný song na rozjezd.

 Já jsem ten natěrač vlevo, jsem se zapoměla zmínit.

 Tady už to získává jasnější obrysy...

...chvíle napětí... oči si nechávám na ten úplně nejzávěrovatější závěr...

 ...Tradáááá! Výsledek tříhodinového soustředění!
Hrozně to uteklo!

Žádné komentáře:

Okomentovat