pondělí 19. srpna 2013

Minulý týden jsem měla měla prázdniny mimo internety, ale nezahálela jsem!


Ještě před zmizením v lesích jsem si naposledy sedla k počítači a nakreslila Kluzkýho ducha...



 ...a pak už nastoupil "centropen" /tentokrát ne kouzelná fixa/ a anilinky.
Tak něco slabšího pro začátek - pani se zelenými vlasy jde.



...zajímavý pokus s alkoholem aneb jak se proměňuje soustředení a linka. Ano opravdu jsem dala 10 - slovy deset míchaných drinků, přičemž v každém byl nějaký jiný alkohol. Ty čmáranice okolo - to mi tam nepadala tužka, ale to jsou jména těch míšenin psaná po poslední sklenici. Pití to bylo moc dobré, ale ve čtyři ráno jsem musela zarazit přicházející mocnou kocovinu třemi lžícemi medu a rozpuštěným samaritánem.



 ...aneb co se vymyslí za ptákoviny, když je výborná společnost! 
Princ Ananas přijíždí na svém žlutém oři, když už jste úplně přejedení, aby vám pěkně slehlo.



A nakonec mocný dojem z Českého Ráje - klusající kamenný obr nesoucí kámen kamsi.
To je snad všechno a teď zase najedu na pravidelný režim!

Žádné komentáře:

Okomentovat