čtvrtek 23. května 2013


Tak to je on. Chaos, který je kreslen v tramvaji doslova na koleni. Taky to podle toho vypadá! Na tom jsme si vypsala tu skvělou textilní tužtičku. Původně to měl být jenom náčrt jak by to mohlo vypadat, ale čím víc nad tím přemýšlím, tím víc se mi to zamlouvá takhle syrový. Nejspíš to tak udělám. Když se pak začnu soustředit a začnu se snažit, tak moje kresba "zkudrnatí". Začnou se mi v ní objevovat kudrlinky a spirálky na naprosto nepříčetných místech.
Budu jezdit v tramvaji a kreslit. A nejlépe v těch starších typech, aby to mělo jiskru a rukopis! Doufám, že tenhle zápal pro tuhle věc nevyprchá, protože bych ji ráda dotáhla do konce.

Ještě sem přihodím starší věc. Taky z tramvaje. Překvapivě. Zřejmě mi u toho svítilo sluníčko do bloku. Ten tvor vedle mistra je tygr. A ta spirála nahoře je zbytek ocasu chameleona, který se nepovedl.




Jo, a včera jsem si koupila pro jistotu DVĚ tužky. (i kdyz pro "kuličkové pero na textil" tužka asi není ten správný výraz...)

Žádné komentáře:

Okomentovat