úterý 28. května 2013

Včera jsem čekala na zastávce a nejmíň pětkrát za sebou jelo to samý číslo tramvaje! Pětkrát furt ta samá tramvaj! Jedna odjela a další přijela. Bylo to jako pětinásobné deja vu. Kdyz se někde uhnízdí tramvaje a začnou se rojit tak to takhle dopadá!

Jinak včera jsem si koupila nový bloček na čmárání, ale má tenké listy, a trochu prosvítá barva. Uvidím, jestli ho nevyměním za tužší papír. Každopádně jsem ho včera po cestě domů "pokřtila" hnízdem tramvají a dneska ráno jsem do něj vysmahla pani s vysokým límcem. Vypadá to jako ze střední školy... krelit lidi v tramvaji mě baví, ale musí buď spát, být otočený nebo si číst. Jinak blbě čumí nebo se nastavujou do nepřirozených pozic. Něco jako když se vytáhne foťák a lidi začnou být hrozně přirozený.

Tenhle obrázek si sem věším proto, aby mě děsil a byl odstrašujícím příkladem.


Je to strašný. Opravdu strašný...

A na závěr něco z jiného soudku. Malá zakázečka, kreslení ilustrace na téma. Tohle je zatím jenom první skica. Je kytička smutná nebo nasraná?




2 komentáře: