pondělí 17. června 2013

 Víkend byl ve znamení VLAKŮ a návštěv. A bylo to bezvadný! V sobotu bylo na vlakovišti opravdu nečekané množství lidí. Každopádně dětí byl plný vlak, takže cesta, kterou jsem původně chtěla využít k pořádnýmu zakreslení si dopadla tak, že jsem konečně nahodila obrys rodokmenu, o který mě poprosila kamarádka a pak pár malinkých kresbiček s vypětím všech soustředících sil. Ta horní je přímo z epicentra dění. Eh, to se fakt nedalo...



A tohle je nerudný, protivný průvodčí kreslený asi tak minutu před tím, než jsme vystupovali. Byl tam pán, který vypadal jako naštvaná verze Jude Lawa a měl malýho psa, kterýmu udělal pelíšek z bundy na sedačce. A tenhle pan důležitý s tím měl obrovský problém. A nejen s ním ale i s cyklisty, s paní s kočárkem a vůbec byl protivnej jak osina v zadku... Škoda, že jsem na něm nezačala pracovat dřív, dostal by daleko démoničtější podobu, takhle je jenom nepovedený a hnusný.






Já ty dráty prostě neumim! Jakmmile začnu něco soustředěně a na vážno dělat, tak to stojí za prd... Ale je fakt, že tyhle objekty mají svoje kouzlo. Chtěla bych je trénovat, ale takovéhle malebné chumle drátů se necházejí většinou v menších městečkách, případně - a to úplně nejlépe - v Asii v malých uličkách okolo klimatizací.

2 komentáře:

  1. Jů, takovýhle tyhlenty dráty mám strašně rád. Mám už dlouho takový mlhavý plán udělat komiks, který by se celý kolem takových drátů motal.

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky! Ale zjistila jsem, ze to cek musi HODNE MOC trenovat... nebo jsem nemela ten spravny dratovy den :)

    OdpovědětVymazat