úterý 11. června 2013


Včera se mi stala zvláštní věc. V tramvaji jsem našla perko číslo 6. To je něco, jakoby dneska člověk našel třeba zákoutí s kalamářem a brkem. Nebo to je tím, že ta tramvaj míjí umělecké školy. Každopádně mě to potěšilo. A pořídila jsem si novou fixu. Je zlatá a nebyla ani moc drahá. A dobře se s ní kreslí v tramvaji.


Původně fakt nepovedený obrázek se mi podařilo zachránit tak na 40%... Ten původní a nepřemalovaný byla fakt tragédie... Tohle je alespoň divný.



Týpek co má rád tornáda na sebe včera nečekaně upozornil - měla bych s tím komiksem pohnout (nebo alespoň s tím torzem co se mi suší v sešitku).


Večerní "předspaním" kreslení. Jinak zase začínám upadat do jakési manýry (řečeno slovy Milana). Asi přestanu kreslit fixama a zase si oříznu klacek a vytáhnu po sto letech obyčenou tuš.


A na předzávěr taková ptákovina z tramvaje, když jsem jela domů z práce. Potkat úhoře ve vodě, tak jsem na břehu kosmickou rychlostí. Na jednu stranu mě tyhle zvířata fascinujou a na druhou hrozne odpuzujou. Ale když se jim přikreslí milý úsměv, tak mě baví.





A úplný závěr dneska  - evoluce slepice. Kam až se dá dojít, když po dlouhé době držíte v ruce vodovky (akvarel je v tomhle případě hodně nadnesený název)

Jooo a pořídila jsem si  "cestovní štětec" což je štětec se zásobníkem na barvu, takže se s ním učím. Tak doufám, že sem nahodím zítra nějaké pokusy.

Žádné komentáře:

Okomentovat