úterý 4. června 2013



Tahle brambora - to je perspektiva kreslená z obrazovky foťáku. Nic k tomu nemám co říct, protože včera nebyl vůbec kreslicí den...




Bezhlavý rytíř, který se stylem začíná podobat "období před"... ale to bylo tím, že nebyl kreslicí den. Včera mi to opravdu nešlo. Zařekla jsem se, že to nebudu šidit a nebudu sem házet starší věci a tak to nešidím a neházím sem starší věci, ale i za cenu toho, že si budu rvát vlasy při pohledu na tyhle paskvily. Ano, ano, někdy se prostě nedaří, že...




Nepiju kafe, ale uznávám jeho aromatické vlastnosti. Vůni kafe mám ráda. Stejně tak jako vůni čerstvého tabáku - připomíná mi, podle "síly" buď lovecký salám nebo hrozinky.  Vůně kafe v podobě hrabáče kapského. Ne včera jsem opravdu neměla den...





Žádné komentáře:

Okomentovat